woord
Vacature senioren wedstrijd coördinator

Kan jij goed overzicht houden en ben je goed met plannen? En kan je goed samenwerken?
Meld je dan nu aan!

Taken
  • Is aanspreekpunt voor eigen teams, andere verenigingen en KNVB voor o.a. inplannen oefenwedstrijden of            verplaatsen beker- en/of competitiewedstrijden van de seniorenteams.
  • Is belast met de organisatie rondom oefen-, beker- en competitiewedstrijden o.a. m.b.t. de veldindeling en de        kleedkamer indeling.
  • Zorgt voor tijdige bekendmaking wedstrijdprogramma en evt. wedstrijdwijzigingen aan leiders,                                  scheidsrechters, kantinepersoneel en accommodatiemedewerker.
  • Zorgt voor het tijdig doorgeven van afgelastingen aan leiders, scheidsrechters en de tegenpartij in overleg en        samenwerking met de consul.
  • Onderhoudt de nodige contacten met:
             * Secretaris
             * Elftalleiders & trainers
             * Spelers
             * Wedstrijdzaken jeugd
             * Leden evenementencommissie
             * Wedstrijdsecretarissen andere verenigingen
             * KNVB
  • Coördineert de indeling van de seniorenteams en het tijdig inschrijven van deze teams bij de KNVB.
  • Stelt in samenwerking met de trainers het trainingsschema samen.
  • Zorgt voor correcte invulling van de wedstrijdformulieren.
  • Geeft uitslagen van gespeelde wedstrijden door aan de website redactie.
  • Zorgt voor informatie voorziening richting leden.

Tijdsinvestering 2 tot 4 uur per week

Is de rol als senioren wedstrijd coördinator echt iets voor jou? Meld je dan aan via onderstaand contactformulier